HTML

Véletlenek

2019.03.28. 19:43 :: Tobber

Mindenki eljátszik a gondolatokkal, miket hozott az életébe egy-egy ember, kapcsolat, munka, utazás, történés.

Ha az előző munkahelyemen 15 éve nem védett lombikos az a logisztikus, akit ki akartak rúgni, de ezért tilos, akkor nem ültetik be az én pozimba, hátha az megy neki (kösz!), engem meg nem küldenek el egy kis pénzmaggal.

Ha ott nem tanácsolja az egyik idős kollegina, hogy ne a legjobban fizető, hanem a legstabilabb céget válasszam, akkor nem kerülök a mostani munkahelyemre 14 éve. (Így is jobban kerestem a réginél.)

Ahol úgy éreztem, a bandázás legjobb formája a közös korcsolyázás, cégszinten mindenkit hívtam, aki eszembe jutott, akik még hoztak embereket.

Ahol egyszercsak elhangzott egy félidegentől, hogy ha néptáncos vagyok, miért nem járok vele ide és ide.

Ott fedezett fel TCsV és elhívott a tánccsoportjába.

A turnékon megismertem további csoportokat, onnan összeverődött a banda, akikkel tizenéve cimbizek.

Naszóval ezekre gondolok...

Ha nincsenek barátnők cuki öccsei, eszembe nem jut nem a korosztályommal randizni, de hát ők nyomultak.

TCsV-exkollegina döbbentett rá, hogy a tindert nekem találták ki.

Onnan jött Judós3, legutóbbi élettársam.

Az ő nővére kerti parti eljegyzési buliján kattant rám egy kismacska, akit nem bírtam lerázni. Meg Judós3-t sem, hogy vigyük haza (nem).

Ha nem csacsogok erről spanyolon (ahová azért iratkoztam be, hogy ne haljon el a 40 éves agyam tanulás nélkül :D) a csoporttársamnak, akkor nem kezd el örökbefogadható kiscicákat küldözgetni. Meg egy felnőttet. Akibe azonnal beleszerettem, irány Győr, allergiateszt, alapítvány terepszemléje nálam, cica azóta az életem része.

Cica erősen fejleszti az érzelemkimutatási képességeimet, amivel khöm nem igazán dicsekedhetek. :D

Szerintem pasinak alig mondtam életemben, hogy szeretem. Macseknak naponta. Oké, néha iróniával, mert épp akkor pisil a vécé mellett levő alomba, amikor rajta ülök (a vécén, nem az almon, vagy a macskán), utána meg kedvesen odadugja a fejét a combomhoz… :)

Na megyünk ügyvéddel beszélni, mert pont ez hiányzik az estéimből ilyen napok után.

komment

süti beállítások módosítása