HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Pfff

2019.03.06. 11:55 :: Tobber

Annyira hard core szétrobbant a fejem este, hogy a munka után vett tolltartóba még belerendeztem a sminkecseteimet, elolvastam a legfontosabb híreket, hajat mostam, megírtam néhány csetet, aztán filmszakadás.

(Nem, nem iszom alkoholt.)

Reggelre normál fejfájásra szelidült, szerencsére végigaludtam a vihart.

Ma munka után spuri Nagyikához szülinapozni, viszek neki rántott husit, merthát az én nagymamám. :D

Remélem, 6-7 óra körül végzünk, metrónál a kocsi (hétfőn Zséék hazadobtak, nem volt pofám szólni, hogy inkább kerüljenek a kocsi felé, azóta ott áll :D), legalább a kocsimosást el kéne ma intézni, kondiról már lemondtam egy ideje. :D

Ja, meg vécédeszka. Meg ha már tesco, akkor márciusban még vannak szépséges fürdőruhák G-s mellekre, körülnézek. Ha nem fáraszt le Anyu öccse nagyon...

komment

süti beállítások módosítása