HTML

Tavaszi rendrakás

2019.03.04. 15:29 :: Tobber

...az életben.

Ezer éve ki akarok ugrani olyan városokba, amikre elég 1-2-3-4 nap első benyomásnak.

Csináltam már ilyet párszor, és jártam soktucat európai városban, de kimaradt pl. Róma, Milánó, Berlin, Krakkó, dél-spanyol városok, jópár francia vidék. Meg szigetek. Meg a Balti államok, de ezekre kell min. egy hét.

Úgyhogy feldolgozom a lemaradást, vettem egy 10 000 Ft-os retúr repjegyet Milánóba, májusra. Reggel nyolcra kint vagyok, este tízkor indul a gép vissza. Ilyet senki nem vállal be velem. Londont is jártam meg már hasonlóan, egyedül. Rohadt fárasztó, de nagy élmény.

Nem sok látnivaló van Milánóban, sőt, de az érdekel. (Ha találok belépőjegyet rá, mert az még kihívás.)

Ősszel 5 nap Rómát lövök be, amikor már nincsen kánikula és akad párezer forintos jegy, Berlint még kitalálom, néha 5 000 Ft-ért van jegy és egyik régi kis lengyel szeretőm él ott. Dél-Spanyolország meg a végleges céljaim között is felmerül mindig, szóval oda lehet, már konkrétabb tervekkel indulok csak ne kelljen dolgoznom.

komment

süti beállítások módosítása