HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Agyalgatás

2018.10.17. 16:50 :: Tobber

Agyalgatok valami konfortzóna elhagyó kalandon (szeretek új dolgokat kipróbálni, csak nagyon izgulok rajtuk).

A cégünk önkénteseket keres gyerekek környezetvédelmi oktatásához. Menne az vajon nekem? Vagy nem tudnék előadást tartani ilyesmiről?

---

Ma megjártam a spéci tüdőröntgent meg egy labort munka előtt. Holnap EKG és gégészeti szakélemény.

Annyira szét vagyok vizsgálva, hogy egy ideig nem lesz min aggódnom! :D

---

Megijeszt az új LTP törvény. Nagyon szemétség. Teljesen tervezhetetlenné teszi a befektetéseket, hogy bármikor áthúzhatja a saját államom a számításainkat.

Hezitálok, hová tegyem a megtakarításaimat. Biztonságban van egy önkéntes nyugdíjpénztárban? Tizennagyonsok éve takarékoskodom oda az összes nem adómentes cafetériámat, meg további kisebb összeget...

És biztonságban van a pénzem az államtól egy banki lekötésben vajon?

Normális, hogy az áltagember a bankoktól fél, pedig az állam kiszámíthatatlan?

(Nem ezért) tegnap segítettem egy öreg cigány néninek felvenni az ATM-ből pénzt. Azt mondta, hogy otthonhagyta az olvasó szemüvegét. Dehát ahhoz nagyok ott a betűk. Szerintem csak nem tud olvasni és szégyellte a drága. Annyiszor megköszönte, meg minden jót kívánt, kis cuki volt.
(Kollegina szerint megvárt egy bizalomgerjesztő arcú embert, akit megkérhet. Ja nem, akkor mégis inkább rövidlátó lehet. :D :D)

komment

süti beállítások módosítása