HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Morzsák

2018.10.05. 12:48 :: Tobber

Az oldal most piszkozatokat publikált, szóval bocs a hiányos és slendrián fogalmazásért, vázlat volt...

---

Lepasszolok jó programokat. Is.

Bével barangolást is. A cimbilányok is össze akarnak ülni munka után (ketten dolgozunk :D). Vidám lenne, de nem érzem jól magamat. A doki szerint is nyugi kéne, a hétvége így is pörög majd.

Leráztam jó indokkal Építészhallgatót, kéri, ha meggondolom magamat, azonnal hívjam.

Rámírt egy másik, egy két évvel ezelőtti liezon este hét után, hogy akkor még aznap átjönne, én meg visszaírtam, hogy ez így máskor sem fog bejönni. :D

Egy új csettárs kezdett zsarolásba, hogy hajlandó randizni velem, ha küldök magamról fotókat, pedig írtam, hogy esélytelen. Annyira röhögök a lovon fordítva ülőkön, nem is fárasztottam magamat válasszal. :)

Naponta 5-10 közötti új pasika ír rám, plusz a régiek, ha nem akarok valamit, akkor nem kényszerülök rá.

---

Imádom ezt az időt, felkapom a hiperszellőzős-szélálló-vízálló fukszia csinidzsekimet, fejemre a vékony, rózsaszín új sapimat, zsebrevágom a telefont, pénzt és táska nélkül sétálok a csodás környékemen a metróig.

---

Ma Kócos jön éjjelre, délelőtt a Keresztfiamat viszem ásványokat bámulni, meg a tesójával csacsorászunk egy nagyot. Este fellépést nézek és táncolok is hajnalig.

Remélem, délig ágyban maradok vasárnap…

komment

süti beállítások módosítása