HTML

Tanfolyamok

2018.08.15. 19:25 :: Tobber

Hogy én hány felesleges dolgot tanultam életemben, csak úgy, hobbiból!

Második, pénzügy-számviteles szakérettségi

Német felfrissítése

Főiskola, másoddiploma totál feleslegesen (a második izgalmas volt)

Francia tanfolyam (beletört a bicska, angol-oroszosként nőttem fel)

Ruhavarró tanfolyam (tudtam Burdából varrni, de sokat tanultam a részletekről. Nadrágot tudok készíteni tinikorom óta, öltönyt most sem)

Patchwork tanfolyamok, főleg a színekkel, formákkal szerettem játszani, csak leszakadt a hátam (egy éven belül gerincműtét)

Millió gyöngyfűző, szalaghímzős, fércművekes, selyemfestő, lószőr-, bőr-, kötél-, drót- és sújtásékszerkészítő tanfolyam

Főzőkurzusok

Kenyérsütő kurzus

Marcipánrózsakészítés (A szentendrei Szamosnál ki volt írva, megkérdeztük, mikor és hátra is hívtak minket, hogy akkor megmutatják azonnal)

A cégnél kb. az összes szoftverre külön tanfolyam 11+ év alatt :D

Gitározni csak önszorgalomból, tankönyvekből (oké, zenéltem kiskorom óta)

Kötni, horgolni, makramézni, csomókarkötőzni nagyon kicsikorom óta, de sokat tanultam a youtube-ról

Rajztanfolyam (igazi, nem jobbféltekés), meg egy kicsi festő- is (mármint igazi festő, nem olyan híres képről másolunk dolog. Bár olyanon is voltam)

Néptánc kicsikortól (három lehettem, amikor Sebőékhez levittek aprók táncára), még most is folyamatosan tanulok, pedig már alig járok (ehhe)

Salsa tanfolyam, csak rém gáz pasik vannak ott és nélkülük hülyén néz ki a salsázás

West coast swing, annyira tetű lassan tanították, gondolom, pénzlehúzásiból, hogy az életünket eluntuk (néptáncos pasival mentem :D)

Sokat adott jónéhány kórus, amikben énekeltem, ha ez nem is tanfolyam

Koritanfolyam, kicsikortól, koszorúig bezárólag

Görhoki, Békával, Atibával

Vettem jópár síórát, még előttem van oktatóZsolti feneke (25 évvel korábbról!), mert inkább azt bámultuk

Úszni is sikerült valahogyan, meg vezetni :D

Spanyol tanfolyam, még kitartok

Szeretnék valami barkácstanfolyamot, barista tanfolyamot, cukrászkodni, főleg formatortákat, asztalosnak tanulni, meg programozónak, de ezekhez nincs türelmem ('90-91-ben tettem le két év programozás vizsgáját egy év alatt, mert untam magamat órákon, a basicet még mindig tudom :'D), sosem megvalósuló álom egy szociológia diploma, egy könyvtáros (nem röhög), sosem fogok küzdősportolni és szörfözni, mert roki vagyok, sosem fogok cipőket készíteni, mert valljuk be, házi körülmények között sosem lesz olyan a cipő, mint a Tamaris ultraszupershock sarka ilyen-olyan szivacsizékkel (egyik dédapám cipész volt btw), talán egyszer megtanulok cimbalmozni (mert imádom a hangját, és egyik dédapám néha a nyakába vette és hetekre eltűnt, hogy abban a mulatóban játsszon rajta, amelyikben kedve tartja) és én meg lassan kikopok a táncból, de szeretnék zeneközelben maradni, bár nincs fölös 10-20 évem gyakorolni, és még millió dolgot, ami szembejön és érdekes. :D

komment

süti beállítások módosítása