HTML

Időjárás

2018.08.14. 16:58 :: Tobber

Nahát én aztán pont lexarom az időjárást, a metróban hőségről/jéghidegről a BKV/főváros tehet, máshol légkondi van/strandolok/benti progik, hazáig szeretek elázni, csak befelé nem (azaz az nem zavar, csak vizes ruhában lenni a légkondiban estig, na az igen). Oké, a reggeltől izzadt melltartót is utálom.

De a mai szemét volt.

Nem jutunk ki Arctic Monkeys koncertre a narancs riasztás miatt.

Nem barangolunk a Szigeten éjjelig iszogatva.

Lemaradunk a többi koncertről is.

Nem látom Bét.

Nem tudok neki csodaszert adni. (Olyan legálisat.)

Hiába cipeltem a céghez a ruháimat.

Nem festjük ki egymást csillámporral.

Pro:

Napok óta A. M.-t hallgatok, ami jó.

Szinte megtanultam 1-2 szövegét is, ami szuper.

Egy éve csak spanyol zenéket hallgatok, felüdülés kevesebb amor míot, corazónt és mi gentét* hallani. Meg egyébként is jók a szövegeik.

Megspóroltuk egy wellness hétvége árát, el is költjük rá.

Megtaláltam a kedvenc könnyű vászon nacimat, hordani fogom ismét.

Egész nap kizárólag(!) natúr főtt rizst ettem, amit nem szeretek és nem laktat, de mást nem mertem enni, nem bírom a toitoi/yoo-t, és a hasam bármitől megy kb. Tehát éhes vagyok, de nem fáj a hasam.

Van időm este műkörmözni.

Meg cicázni. Kicsit duzzogósabban pofázik, mióta 3 napja csak a huszonéves fiúk foglalkoznak vele órákig. Van 5-6 játék, amiket megvettem, de mivel a macsek élettartamát 20+ évre tervezem, ő meg most egy, ezért beosztom, mikor mit kap, nehogy elunja.

---

Anyu hív:

-Te, ez a cica folyamatosan dumál. Adtam neki enni, friss vizet, játszottam vele, simogattam, de ő csak jön a lábamhoz tapadva és nagyon magyaráz valamit.

:'DDDDDDDDD

Namost ő vagy egy végtelenül jópofa kis állat, vagy valamit nagyon akar, amit sosem fogunk kitalálni. :D

*vida yo te amo más
que al aire que respiro,
tengo el corazón abierto,
sin ti yo no vivo.
vida yo te amo mas
cuando yo más te miro,
y solo magicos momentos
de ti yo recibo.

Hányósszmálji.

komment

süti beállítások módosítása