HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Munka

2018.07.20. 19:53 :: Tobber

Én vagyok az emeleti kávéfőzőszerelőbarkács, mert szeretek buherálni. Szóval az irodai konyhánkban, ahová kb. 60 mérnök/mérnökhallgató jár, nekem kell a letört izécske érzékelőjét meghekkelni, hogy főhessen a kávé.

Tényleg egyiknek sem jutott eszébe kiékelni egy kis pöcökkel?

Nem vagyok egy mekgájver, de ezt irodai bisz-baszokkal egy perc alatt meg tudtam oldani.

---

Ellenben az igazgatóm behívott, hogy lenne egy jó kis feladat számomra.

És tényleg az.

Piackutatás, eredmények összevetése a mieinkkel, az eltérésekből adatok kinyerése, következtetések levonása és egy összefésült országos kimutatás elkészítése, ami megy a boardhoz, akik viszik ügyfelekhez.

Ááááá, végre valami, ami az én területem, mégis érdemes volt diplomá(ka)t szereznem? :D

Imádom és azonnal agyaltunk és én javítottam őt(!), hogyan lenne egyszerűsíthető a folyamat, honnan találunk más forrásokat.

Egyébként baromi sok munkám van, de komolyan boldoggá tesz, hogy valaki (értelmes) emberszámba vesz a cégnél.

komment

süti beállítások módosítása