HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Nyers

2018.05.11. 15:34 :: Tobber

Tudok én nagyon szofisztikáltan levelezni munkaügyben. Nagyon, majdnem Tatjána levele irodalmi minőségi szinten.

De a magánéletemben szerencsére nem igényli tőlem senki.

Bének kb. annyit válaszolok, hogy oks, hármasünnep*. Hokisnak a hellóra, hogy vasárnap kettőkor izéljünk. (Ha már ma elutazik mindkettőnk nagy bánatára.) Az egyik kissrácnak megígértem anno, hogy élőben szimpatikusabb leszek, utólag igazat adott. Műegyetemista jelentkezett a Judós3 is alkalmazta trükkel, "nem téged láttalak tegnap itt-ott". Nem. Igaz, erre visszaírta, hogy látja, valami bajom van vele. Mondjuk pont nem, de nincs kedvem az összes (pfff! :DD ) exszeretőmmel csetelgetni, főleg, aki Judós3 haverja lett mellettem. A mexikóival sokat levelezem, mert jó vele gyakorolni. Bár ma rákérdezett angolul, hogy azt akartam-e írni, amit írtam spanyolul. De igen. :D A cimbiknek a HÁROM hete időpontkeresős köremailezésben rákérdeztem, hogy a valóságtól elrugaszkodott ötlet lenne-e mindenkinek mindent szabad időpontját megírnia. Ezt mindig megkérdem és mindig ujjonganak, mekkora ötlet.

*Ja nem. Bének még küldtem Rogán Cilis fotót is.**

**Mondjuk ettől nem lettem szimpatikusabb, az tuti.

komment

süti beállítások módosítása