HTML

Terasz

2018.05.03. 21:14 :: Tobber

Tavaly tele volt a terasz virágokkal, pampafűvel, mindenfélével, hagymát is ültettünk együtt. Judós3 mellett nem sok időm volt rájuk, idén nem is akarok sokat, nincs hozzájuk kedvem.

Ma azért beszabadultam a kertészetbe. Adtam növényápolási tanácsot tőlem kérdező vásárlónak, meggyőztem, megvette.

Mindegy, múltkor jegyszedőnek néztek a Jurányi halljában.

Elültettem itthon egy tenyérnyi fejű gyönyörű dáliát.

Két illatos kis szegfűt, édesek, hálásak, áttelelnek, sőt, télen is virágoznak.

Pár hete vettem dipladéniát, A Kedvencet. Már 10 virága van, kb. 20 bimbó (ami a spanyoloknál a faszfej és a fityma is, ne kérdezzétek). Annyira barom, aki félárnyékos növénynek tartja. :O Full tűző napon áll mindig, szeles is a tetőterasz, mégis októberig ontja a virágokat!

És 19-re lapot húztam. Vettem egy kicsike tearózsabokrot. Pár % esély, hogy dézsában, melegben élvezni fogja, de nagyon szeretném.

Ennyi idénre elég lesz.

Van a terasz egyik végén két nyugszék a kisszék asztalkával, kültéri szőnyeggel (Diego, 3-4 éve bírja a havat is). Középen a háromszemélyes rattan kanapé, alvásra is remek. Pár virág, két figura, egy madáritató, lámpások, füzér, ősfás utcára, budai dombokra, naplementére a város fölött full panoráma, elég ez.

Instára teszek fel képet majd.

 

screenshot_20180503-210153.jpg

komment

süti beállítások módosítása