HTML

PayPal trükk

2018.02.06. 10:29 :: Tobber

Nem bírtam ki. Kapok extra bónuszt a cégnél és ezer éve szemezek egy szemhéjfesték palettával.

Amennyi pénzt elköltök olyan színekre, amik aztán nem tartósak, vagy szimplán szürke lesz rajtam, inkább már meg sem veszem az ArtDecot, M.A.C-t és társait, méééééregdrágán nem szépek a szememen.

Viszont van egy Urban Decay Naked palettám, na azok színe 10-12 órát is kitart a zsíros és fura színű bőrömön.

És kijöttek egy limitált szériával. Csodaszép.

Ami az oldalukon már el is fogyott. Gyorsan rákerestem, a kedvenc drogériás weboldalamon még akadt, 10% kedvezménnyel, pár nap alatti ingyen házhozszállítással Angliából, hát megajándékoztam magamat.

És a lényeg: Ha PayPallal fizetsz bárhol, akkor állítsad át a Settingsben a Conver with PayPal opciót Convert with card issuer-re, persze így kockázatosabb, de nagy eséllyel olcsóbb, ezen a vásárláson 500 Ft-ot spóroltam.

https://www.urbandecay.com/naked-smoky/UD550.html
Hát hogy lehet ennyire szép???

nakedurban_dec_smoky_3.jpg

 

 

komment

süti beállítások módosítása