HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Dekor

2017.12.23. 00:00 :: Tobber

Ismét a kreativitásommal kompenzáltam a lustaságomat.

Van egy üvegtálban négy gyertya szaténmasnival összekötve, körülötte világító gömb fénysor, koszorú pipa.

Tavaly hajtogattam pár 40 cm-s kartoncsillagot, azt belógattam az ablakokra, üvegajtókra.

A fenyő legózási folyamata ésszerű, csak időigényes. Viszont baromi szép, nem az az üvegtisztítókefecsokor, hanem finoman kidolgozott, formás, valósághű darab, imádás.

Szerintem sosem volt még nálam magasabb fám!

Rá egy halom arany dísz, végül lehagytam minden csicsát, boát, aranyhajat, masnit, organzaszalagot, meg a szokásos pink üveg delfint, rózsaszín fürdőkacsát, volt néhány vadabb évem! :D

Szépen elnejlonoztam mindent színek szerint átlátszó IKEÁ-s zárós zacsiba (egyetlen előnye, hogy mellette lakom, ja meg a delikáteszük).

Az ablakpárkányon világít egy poénos csillag a madártollfarkú arany csillámporos mini madárdíszem mellett, de az nyáron is.

A teraszon letoltam a havat, a nagy padot a nappali franciaablaka elé húztam, fölé kihúztam egy füzért, ami mivel napelemes, ha felhúzom a redőnyt, a lakás fényétől érzékel nappalt, ezért csak akkor ég, ha leengedem, de akkor nem látom! :D

Kb. három órát szántam mindenre, főleg a 611 ágra. Szét nem szedem pár évig! :)

Baromi szép a lakásom, mindig mindenki imádja, de most elégedett vagyok teljesen.

 

komment

süti beállítások módosítása