HTML

Álmok

2017.07.06. 13:44 :: Tobber

Csak a saját álmaimmal vagyok elmaradva.

Nem megy a spanyol úgy, ahogyan szeretném. Főleg a beszéd, beszédértés nulla.

De azért kíváncsiságból rákerestem egy állásra, sima help deskes állás, nem tudom, bírnék-e ilyet.

(Fú, bakker, a spanyol honlapok évtizedes lemaradásban a magyarokhoz képest, jesszus! Agyrágóbogár, eszembejutottál.)

Ahogy számolom, havi nettó 350-430 000 Ft körül fizet. Plusz ugye a kiadott két újszerű lakásom Budapest egyik legszebb részén a kertvárosban, jó közlekedésnél, ami önmagában kb. fedezné egy kis lakás bérlését. Az azért szép összeg ahhoz képest, hogy Spanyolországba nagyon nem meggazdagodni megy az ember.

Magyar anyanyelv kötelező, jó angol és spanyol. Hát, az utóbbinál akadnak nagy-nagy gondok.

Madridtól 20 km-re, egy nagyvárosban.

Igen. Anyukám már sok-sok éve megjósolta, hogy én Madridban fogok élni, mert az az én városom. Pedig akkor még egyáltalán nem érdekelt az ország, a nyelv, a kultúra.

Na mindegy, egy évig ez még csak töketlen álom.

(Ha valakit érdekel, hol találtam, írjon a jahúmra t-o-b-n-l-c)

komment

süti beállítások módosítása