HTML

Hétvége

2017.03.13. 11:41 :: Tobber

Ilyen hétvégét mindenkinek. :)

Pénteken munka után elrohantam az edzőcsajhoz, lásd lent. Utána összeválogattam egy hatalmas adag salátát a közeli szupermarketben (úristen, de imádom, mindent válogatok bele, ami nem fejessaláta kb., paradicsom, paprika, hagymák, káposzták, kukorica, sajt, feta, szezámmag, reszelt répa, olaj), a hely szemfülesen felkészült az egészséges emberekre a konditerem tövében.

Szombat reggel felkeltem hamar, hogy nyitásra a kuponnapra érkezzek, egy mély levegővétel után fejest ugrottam a plázába 10:00-kor, tudatosan, listával a fejemben mentem boltról boltra, bő óra alatt letudtam szinte mindent. Már nagyon nem volt egy göncöm sem és kávékrízis is fennállt, Judós3 is függő.

Még délelőtt hazaértem, takarítottam, majd írt Judós3, hogy jönne akár korábban. Aznapra csak egy pár órás találkát beszéltünk meg, éjjel megy inni a cimbikkel. Akadt tervem nélküle, este felléptek a többiek, bandázni akartam.

Aztán Judós3-nak semmi kedve nem volt bulizni. Lemondta, inkább velem maradt. Szerintem a haverjai már átkozhatnak! Meggyőztem, hogy legalább egy órára ugorjunk el az előadásra, aztán nem kell az „öregekkel” maradnia, lemehetünk kondizni. Cs. szeme elkerekedett, a többiek édesen fogadták. Vigyáztunk kicsit G húgára, Judós3 nézett műsort, próbáltam nem traktálni szakmával, aztán lementünk erősíteni. Fú, de erős pasi!

Most fog jogsit szerezni, kicsit odaadtam este a kocsit az üres parkolóban beállást gyakorolni.

Aztán ugye hajatmostam, ő sütött husit (nem, nem szakács), énekelt Komár Lacit (nem, nem énekes), gyertyafénynél megvacsoráztunk, nálam aludt.

Reggel nem nagyon volt kedvünk felkelni, nekem hajat kellett egyenesíteni (azaz Judós3 teljesen odavan a megázott balázspali feltupírozta a haját, avagy* stíltől, de úgy nem megyek emberek közé!), addig ő nekiállt egy tonnányi, zabból készült palacsintát kisütni. Hát nem elbűvölő? :D
Engedélyével fel is raktam a sütögetős fotóját közösségire, hátha elkoptatok egy pár lekoptathatatlant. Meghát olyan szép.

Kocsibavágódtunk és kimentünk a város melletti kis faluba, ahol gyerekkorában (tavaly?) sokat játszott, sétáltunk egy hatalmasat a vízparton, természetben. Nagyokat nevettünk, néha csak úgy felkapott (engem!) és vitt tovább. Majd átfagyva beültünk egyik kedvenc éttermembe egy istenit kajálni.

Valahogy nem maradt energiánk ismét zárás előtt kondizni, úgyhogy bekuckóztunk a kanapéra és TBBT részeken vihorásztunk este. Na ilyet pasival tizenéve nem csináltam. Majd felkapott és átvitt a hálószobába…

Nem sokat aludtunk. Reggel kisimulva, stbstb.

Ma ebédidőben bőrgyógyász kontroll (tényleg 40 év alatt senki nem javasolta még ezt a 350 Ft-os csodamosakodót a végtelenül érzékeny bőrömre? Ha megsimítják az arcomat, két hétig hámló pattanás, erről meg nem is hallottam soha?? :O Juj, de kellemes, végre nem irritál feleslegesen a tusfürdő, ez az: Hydrophilicum nonionicum micsoda értékelésekkel a finnyás bőrűektől! Hogy került ez engem eddig el? :O )
Munka után spanyolórák, majd rakhatom rendbe a konyhát, nyilván… : )

Holnap munka után, szerdán egész nap megint velem akar lenni a srác. Nem ilyen szeretőkhöz szoktam, szokatlan még.

 

*

http://efeek.pte.hu/wordpress/wp6/wp-content/uploads/2014/12/angol_cocker_spaniel.jpg

 

komment

süti beállítások módosítása