HTML

Csak nőknek

2015.08.30. 20:47 :: Tobber

Még nem szokom vissza a takarítónőre, kétszer járt nálam, de inkább én nekifekszem az egész lakásnak rendszeresen.

A hétvégét erre szántam, kicsit akadályozott csak a szédülés a hőségben és hogy négy napja - fiúk, ne olvassatok tovább! - borzasztóan menstruálok. Valószínűleg felfáztam a tengernél, akkor nem vettem észre. Minden reggel egy bugyit, ágyneműt moshatok, de összekoszoltam a kedvenc pólómat is. Nem ecsetelem, két órát nem bírok tisztán, képzelem, így megint korábban és sokáig vérezve mennyi vasam lehet, eddig is vérszegény voltam.

Szóval a tó felejtős, ugrálni nincs erőm, így takarítottam két napot. Felszámoltam két köbméternyi katyvaszt, rendszereztem, szelektáltam, elpakoltam a varrós cuccokat, szortírozva lenejlonoztam vásznakat, gép tartozékokat, csetreszek százait.

Mostam, folttisztítottam, vasaltam, cipőket pucoltam, virágokat rendbehoztam, főztem, fertőtlenítettem a konyhát, erkélyt, visszatettem dolgokat, kidobtam négy nagy zsáknyi felesleges mindenfélét, műkörmöt építettem, még lakkozok, hajat vasalok, aztán olvasni akarok.

Fáj a hátam, a hasam, a térdem, és holnap már több óra ugrálás van, jól megválasztott szaunahőségű félszuterénben...

komment

süti beállítások módosítása