HTML

Libanap

2015.07.26. 12:46 :: Tobber

Ma eddig három jeges kávét és ezt a frizurát dobtam össze. Pontosan így is néz ki formára, színre, textúrára. Tetszik.

Ezenkívül kizárólag főzni akarok, mosni, rendberakni magamat, a lakást, és senkit nem akarok látni, hallani, beszélgetni, csak hallgatni a csendet, a madárfüttyöt, a szél súgását, a szomszédok ekcájgcsörgését, olvasgatni és felkészülni a következő hét idegbajaira.

Péntek este tizenegykor egy szabadtéri szórakozóhely közepén éreztem azt, ha a héten még valakivel cukiskodnom kell az ezer zsibongó ismerős körében hullafáradtan, kánikulában ugrálástól átforrósodva, akkor hisztirohamot kapok, úgyhogy utolsó erőmmel elköszöntem, megölelgettem a kedvenc zenészemet és hazavezettem. Tegnap meg korán elmentünk Cs-vel a tóra, hozott nekem darabolt gyümölcsöt, finom pogácsát, kesudiót, olvasnivalót, csajos napot tartottunk és törzshelyen ebédeltünk, majd az esti buliból már kivontam magamat, egész héten minden nap munka után volt valami extra és már nagyon-nagyon-nagyon fáradt voltam...

http://www.blog.luxyhair.com/blog/2015/7/21/3-lazy-hairstyles-for-lazy-days
Jó-jó. Az enyém kicsit rövidebb, de a lánynak hajhosszabbítása van.

komment

süti beállítások módosítása