HTML

Látszik?

2014.08.15. 11:22 :: Tobber

...és köremailben cseszett le egy csaj, hogy miattam állt valami, amiről 1. nem tudtam, mert nem kérte, 2. nem főnököm, 3. saját munkája, 4. amikor keresett, a szomszéd irodában csináltam a HR-es gagyi adminisztrációt a kollégával (vizes ruhában), de nem írt, nem hívott azóta sem, nem hagyott itt egy cetlit sem, majd most mit sem sejtve olvasom és le vagyok szúrva mások előtt.

A fszom kivan.

Szétrobban a fejem, ez látszódhat, mert tegnap a masszőrcsaj hasrafordíttatott és negyed órát a nyakam masszírozta túlórában grátisz, este összefutottam telken lévő Anyuék albérlőjével, ő kivételesen rövidrefogta, ma a Kisfőnököm aggódva rámerőszakolt egy fájdalomcsillapítót, bár nem akartam gyógyszert bevenni, de ez hatott!

A felfázós mensi és a tegnapi rejtélyes hasmenés csak apró plusz.

Viszont.

Nagyon szép a Kossuth tér. Egyik este is ott andalogtunk, ma a reggeli fényben kiültem egy padra, élveztem a hűs szellőt, néztem az ablakokban tükröződő zászlókat, az eltekerő bicikliseket és közeledő villamosokat... és fogalmam sincs, miért csapott meg a téli Műjégpálya érzése.

komment

süti beállítások módosítása