HTML

Blogszületésnap

2014.05.17. 08:03 :: Tobber

Kilenc éve kezdtem el írni a freeblogon.

A blog segít kiírni magamból a gondolataimat, de nem fedi és nem helyettesíti az életemet és csak körvonalakban ad képet a történésekről. Amikor sokminden történik, nem érek rá írni és nem is az olvasóknak írok, bár örülök, hogy akad, aki benéz ide. (Ti miért olvastok??)

Kilenc éve csikorogva működött az életem, amiben bár unalmas volt élnem, nem tudtam, hogy lehet más. Hisz körülöttem a legtöbben még boldogtalanabbak voltak. Jónéhányan benne is ragadtak.

Azt sosem gondoltam, hogy lehet ennyivel jobb életem. Álmodni sem mertem.

Elképesztő, mennyi izgalmas élmény történt velem azóta.

Jó, lassan élesítem a tavalyi évértékelőt is, színes lett!

A posztokat ezentúl is igen nagy iróniával és önkritikával írom, a valóságban kedves, odaadó, sosem káromkodó és rendkívül művelt, bölcs, megfontolt nő vagyok.

komment

süti beállítások módosítása