HTML

Na

2014.01.05. 20:43 :: Tobber

Akkor tehát kiteregettem, facsartam narancsot, tornáztam, de leszakad a hátam, vettem be gyulladáscsökkentőt, kézzel is mostam, telefonált KA, vele csacsogtam, Anyuval beszéltem, Béká segített a holnapi egészséges ebédem összeállításában (a szaftos husis honlapokat csak 21 óra felé kezdjük böngészni), ŐH lelkét ápoltam cseten, Müzlinek válaszoltam, TáncosO-nak is aki kéri, hogy véleményezzem az új pasiját, akit kb. öt percre láttam mielőtt tovapenderültem, még levágom egy doboz tetejét ma, hogy legyen új és csinos ládám, belekezdtem délután egy fülbevalóba, azt megcsinálnom nem piszkozatos formában is bár ismerve magamat tetszeni fog ÉS nem fogom hordani, kéne alá valami háttérsorozat, vicces, vidám, talán tbbt, de meg fogom unni így.

És nem érzem jobban magamat.

komment

süti beállítások módosítása