HTML

Agymenők

2013.09.22. 10:32 :: Tobber

Eddig nagyjából jó munkát végeztem, két ismerősöm kivételével minden okosat meggyőztem, hogy nézze meg az Agymenők (The Big Bang Theory) sorozatot, akár angolul, akár magyarul.

Mind rákattantak és imádják. Mondtam.

Szeretem a szitkomokat, főleg hogy neten könnyen elérhetőek (indavideó, nem is kell letölteni a gépre) és bármelyik napszakban (általában éjjel) van 20 percem nyújtás, főzés vagy körömfestés közben, bekapcsolok egyet.

A színészek meggyőzően geekek, a szituációk életszagúak, a karakterek kidolgozottak és szerethetően őrültek, a meghívott vendégek Stephen Hawkingtól IT-gurukon, híres fizikusokon, űrhajósokon és színészeken át találóak és meglepőek és vagány hogy bevállalták, az utalások az amerikai popkultúrára izgalmasak és érdemes utánaböngészni néhány utalásnak. Nekem sok új infó jött le az USÁ-ról és a tudományos újdonságokról is.

És persze vicces, de nagyon.

Óvatosan ki merem jelenteni: még a Jóbarátoknál is jobban szórakoztat.

Ezt meg valaki játssza már velem:

komment

süti beállítások módosítása