HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Fizu

2013.09.01. 13:18 :: Tobber

Megjött a fizu, ideje volt bevásárolni. Elmentem konyhai papírtörlőért, háztartási szerekért, tisztasági dolgokért a tecsóba, enyhe szuicid hajlammal, egy nappal az iskolakezdés előtt.

Így már a héten beszerzett alapruhák (híztam, mióta tököm tele lett az állandó számolgatással és nem tudok mozogni sem fájdalom nélkül), fekete kardigán, fehér blúz, három sál mellé szereztem még selyemblúzt, fekete szép felsőt, melegebb futósfelsőt (egyelőre a kocsiból nem tudok kiszállni csontfájdalom nélkül, a lépcsőn sem feljönni, de kocogni már tudok kicsit), új mellényt, mert azokat gyorsan koptatom (lásd még: nagymellűek hogyan rejtsék el a hullámzást tánc közben, ha nem akarnak felnőttműsort). Szóval kell még egy új táncolóscipő, mert tényleg széttáncoltam a régi sarkát, egy őszi bokacsizma, egy sötét farmer, egy melegebb szoknya-ruha, és befejeztem őszre.

Ja, a, konyhai papírtörlőt elfelejtettem.

komment

süti beállítások módosítása