HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2013.02.25. 22:20 :: Tobber

pgy napok óta azzal az ürüggyel akar randizni, hogy anno nála hagytam a fülbevalómat és visszaadja, feljön, vagy menjek fel hozzá.

Kösz, sok kedvem nem volt mr. hisztihez, akinek semmi nem jó, viszont a kedvenc fülbevalómról van szó.

Már ott tartott a levelezés, hogy ő nem adja vissza napközben (egymástól egy km-re dolgozunk), mert akkor nem lesz indoka, hogy találkozzunk.

Hát itt kifejtettem, hogy nem egy fülbevalótól jön meg a kedvem vagy sem, aztán ma is "elfelejtette" a céghez bevinni, de este áthozza.

Hát, fejfájós-torokgyuszis-menstruálós állapotomban akkor sem sokat nyerne, ha akarnék valamit, úgyhogy kijelentettem, hogy én megyek, és hozza le.

Ez megdöbbentette, nem erre számított, lehozta, de persze agitált, hogy menjek fel hozzá. Na nem.

De a durva, hogy a város legszebb arcélét és csodaszép bőrét eltakarta egy szörnyű szakállal!

Jaj, egészen ronda lett. És öreg. Mondjuk a szemei...

Hú, de erős vagyok, hogy nem akarom újrakezdeni. Mondjuk Keanu, vagy a másik kaland segít ellenállni.

(CBA és Őszhalánték talonban, sokat dolgoznak.)

komment

süti beállítások módosítása