HTML

---

2012.12.31. 17:55 :: Tobber

Lencsét megfőztem, süti holnapra lesz végül (aki tudja, hogy neki szól: újévi fogadásban még ne legyen benne, hogy kevesebb zsírosat eszel, mert ez zsíros :D), ma két fiúnak megmondtam, hogy holnapra ne számítson egy könnyű kajára meg kettyre, mert felejtsenek már el, Jr-nak persze nem. Legalább csináljanak úgy, mintha a lakásomat nem  ingyenétteremnek és ingyenbordélynak tartanák, mert így soha nem jutnak a közelembe.
Jr tisztel.

Kitakarítottam (ennek sosem lesz vége???), hajatfestettem, bevásároltam, megírtam az év végi összefoglalót és időzítettem, kimostam, összekészültem, kétszer lefuttattam a kétórás mosogatógép-programot és koszos maradt a cucc, úgyhogy végül kézzel kellett elmosogatnom (soha ne vegyetek zanussit, visszasírom a régi whirlpoolt!!!!) még lehet, hogy kicsit kreálgatok így év végén, aztán indulhat az este.

komment

süti beállítások módosítása