HTML

---

2012.11.03. 20:03 :: Tobber

Ha bárkit is érdekel a magánéletem most, hogy ennyi idő után újrakezdtem, Jr a 30 éves szórakoztat, következő randi fixálva, Őszhalánték (44) épp külföldön, ezenkívül úgy tűnik, mély nyomokat hagyok olyanokban, akiket vagy kirúgtam (van, akit többször is) vagy akkor nem jöttem be neki, azóta megbánta (több is).

Aki lehülyézett, annak fel sem veszem a telefont. Pedig egyébként okos és vicces és jólöltözött és nagyon családot akar, de sorozatos hisztijei, lehülyézés, aznap sértődöttségből lemondott randik sora elriasztott. És nem, nem érdekel, milyen autója van egy férfinak, Ess pl. furgonnal járt, én meg vele. Az állandó érzelmi feszültségért műsort hergelőket nem bírom a környezetemben.

Két éve randiztam egy okos jogászpasival (nem, nem ellentmondás ;) ), de nekem ő bizonytalan volt akkor. Fogalmam sincs, hogy hívtam itt. Nos, vele fogok újra találkozni, megnézzük, mi változott, ő láthatóan sínen van, én meg lehiggadtam a 2-3 évvel ezelőtti túlpörgetett önmagamhoz képest.

-----

Ma megint lusta vagyok sportolni lenyelhettem pár sziklát, szétrobban a gyomrom.
Semmi extrát nem főztem, tegnap ettem húst. Az lenne?

komment

süti beállítások módosítása