HTML

2012.08.11. 15:54 :: Tobber

Kedves Sanyi!
Hirtelen döntés volt, hogy elutazunk, barátnőmnek, nekem is kellett egy kis nyugalom...
A Black comedyt néztük meg a szabadtéri színpadon Hegyi Barbarával. Én a mélyebb, elvontabb műveket jobban kedvelem, de nyáresti szórakozásnak megfelelt. :)
Remélem, ez a mai időjárás nem rontotta el a programokat a kislányával!
Ha ilyen érdeklődő lányka, akkor biztosan könnyű lefoglalni, kíváncsi az újdonságokra.
Én egyedül élek, nincsen háziállatom. Egy baleset előtt nagyon sokat jártam el este, vagy táncpróba, fellépés, színház, koncert, amire párral lehet menni, de egy állatnak nem lett volna jó dolga, kínozni meg nem akartam. Aztán most egy térdtörés után lelassítottam, de így is sokat jövök-megyek...
A hétvégi program változott, egy barátunk anyukáját kísérgettük volna fürdőbe, ide-oda, de hideg van hozzá.
Marad az olimpianézés és egy szoknya varrása mára, holnap család, este ugye az ukránok, gondolom, utána a táncostársakkal beülünk beszélgetni is.
Önök merre mentek a kislánnyal végül?

komment

süti beállítások módosítása