HTML

Morzsák

2012.04.07. 09:10 :: Tobber

Remek technikákat találok a neten, de semmi ihletem nincs alkotgatni.

-

Vettem végre szabadkézi tűzőtalpat a varrógépemhez (kukacolót magyarul), az egyik ajándékhoz feltétlenül kellett. Négy ajándékot kell összedobnom még varrógéppel, addig sem kell új dolgokon törni a fejemet.

-

Már úton van Ámerikából egy anyag a nyári szoknyámhoz.

-

És vettem egy burda szabásmintát egy ruhához.

-

Gyógytornán csacsogja az egyik fiú, hogy megdicsérték, milyen izmos lába van, talán atletizál-e. És leesett az álluk, hogy "csak" gyógytorna.
És a fejemben egy hang nem hallgat el, hogy a popsidnak is határozottan jót tett.

-

És végre a napon lehet üldögélni TáncosTével ebédidőben és etetni a galambokat és mire visszaérek az irodába, már megelőz a híre, hogy milyen pasival vagyok. Nem vagyok.

-

A nyaralást valószínűleg lemondom. És így marad pénzem a lakásfelújításra, és talán egy varrótanfolyamra, szabászat tanfolyamra. TáncosTé is akar. A héten tanítgatom nálam a varrógép használatának alapjaira.

-

De ingyen járok színházba, ha otthonhagyom a pénztárcámat.

-

Ezenkívül a héten megtudtam, hogy van aki hisz a női egyenjogúságban de nem otthon, hogy Mózes megrögzött alkoholista volt, és hogy lehet úgy számot memorizálni, hogy a torony mellett páva kaszál... Vagy hogy is?? :)

komment

süti beállítások módosítása