HTML

---

2011.08.26. 13:37 :: Tobber

Na jó, most már sok egy kicsit.

A lábam fáj negyed éve, lassan lépcsőzök a fájástól, most a melegtől bedagadva, a hasam, a fejem görcsöl, az állkapcsom is újrakezdte (ami miatt az első síelésemet idén végigaludtam), a vállamat elaludtam pár napja, a szüleim hetek óta olyan műsort nyomnak egymással, hogy állandóan engem hívnak ki a hülye, mit tegyenek.
Egy ideig még békítgettem őket, apám megkért, hogy legyek a villámhárítójuk, de ez NEM AZ ÉN GONDOM!!!!!
Most legalább kicsit lenyugodtak, de nem akarok a telekre menni, mert a ház tele darázzsal.
Apunak egyre több az egészségügyi gondja, és nem találnak az orvosok semmit. ( Jé, bammeg, ez a magyar orvosi társadalom nem talál semmit? Engem két hónapig kezeltek most félre, illetve már a baleset és a többi gikszer kiderülése előtt is hat éve panaszkodtam és nem derült ki nekik, hogy tényleg nem is tart egy szalagom. Olyan baromi bonyolult ennyi "szakembernek" diagnosztizálni egy térdet?)
Elkezdtem hízni a hirtelen heti sok óra kardió utáni nulla mozgástól, bár most épp csak 3 kg plusz van rajtam, de úgy érzem, elfolyok a punnyadó izomzatom miatt.
És akkor még a remekül kitalált stóla kötésmintám is béna a szélén, úgyhogy most tippem sincs, milyen mintával folytassam.

komment

süti beállítások módosítása