HTML

---

2010.08.26. 23:13 :: Tobber

Ma munka és kegyeshazugságos-két óra alatt-négy ember által összedobott egy mondat után Anyuval jegeskávéztunk-gyümölcskelyheztünk, majd elugrottam csoda Elíz nénihez tornázni, majd megnéztem egy autókereskedésben egy Mitsubishit a kerítésen keresztül és beleszerettem, majd apám telefonált, hogy őscimborájával már részegek, menjek értük, vigyem haza.

Namármost apám kb. alig iszik, akkor is max. két fröccsöt, úgyhogy nem vettem komolyan, de Imrebácsit ezer éve nem láttam, így tornacuccban átmentem az étterembe és még egy órát szórakoztattak. Azaz Imrebá azonnal rámnyomult, amint apu kiment, de csak röhögtem, hatvanakárhány éves, születésemtől ismer, nem mellesleg velem egyidős az új felesége kisgyerekkel és szeretem az első feleségét is. :D

Hazavittem a két kuncogó mackót.

komment

süti beállítások módosítása