HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.06.24. 08:28 :: Tobber

Tegnap főnök elengedett minket korábban, átmentünk a kollégáink és a cégcsoport egy másik cégének kollégáinak focimeccsére, ahol rekedtségig szurkoltunk, sikoltoztunk és még barnultunk is. Babáztunk egy kolléga kislányával, vidéki kolleginákkal infókat cseréltünk, és még nyertünk is 6:4-re!

Aztán elrohantam a kocsiért (aminek vadiúj a rendszáma, mintha tegnap vett kocsi lenne), átfutottam Ferencvárosba zenészeknek átadni egy tánctábor díját, majd a belvárosban sikeresen leparkoltam.

Este TCsV-vel elmentünk egy (majdnem) kezdő salsatanfolyamra. :D

Te nem röhög! :)

Kipróbáltuk, két néptáncos mit kezd ezzel a mozgásfajtával, ismerős salsás srác szerint a végére már levetettem a berögződéseket és 80%-os vagyok. Én még nem érzem a mozgást, asszem jobban áll a keszkenő. :)

Utána TCsV-vel bazinagy mennyiségű olasz kaját nyomtunk be, így láthatólag örökre ezen a súlyon stagnálok majd, hacsak nem leszek még több. :D
Őt hazavittem, majd éjfélkor Őszhalánték hívott, hogy átsétálna. Aha.

komment

süti beállítások módosítása