HTML

---

2010.04.13. 21:59 :: Tobber

Beléptem a táncterembe, TCsV átkarolt és büszkén bejelentette, hogy kidobtam Ba-t. Ujjongás, majd nagyjából minden egyperces ivószünetben azt hallgattam, hogy irtó jól nézek ki, már most sugárzom, hamarosan találok olyat, akiben szintén van élet.
Már kezdtem zavarbajönni.

Szóbakerült a választás. Egy Erdélyből jött lány kivételével mind ugyanarra szavaztunk. Kétkedve néztük egymást, tényleg ennyire hasonlóak vagyunk?

Munka után a ház előtt összefutottam azzal a csodakék szemű burkolófiúval, aki olyan gyönyörűen rakta le a csempéimet, hogy azóta őt ajánlom mindenkinek.
Késésben voltam, rajtam már tréningnadrág, sztreccstrikó, félvállon egy kapucnis, szoros lófarok, általában így ki nem mennék utcára.
Rámköszön, hogy megismerem-e. Aha. És őőő hogy is mondja, nagyon őő hát baromi jól nézek ki, na. :D Ugye fogytam, mióta beköltöztem? Aha, kb. 15-20 kg-ot. :D Őőő, hát és miii vaaan velem? Épp kitettem a páromat. Őőőő, háthogy ő elkérheti-e a számomat. :)))
Én tudom az övét, majd írok neki.

Azt hiszem, figyelnek rám odaföntről. :))))

komment

süti beállítások módosítása