HTML

---

2010.02.26. 10:18 :: Tobber

Az indok, amiért max. 15 000 Ft-ból kéne virágba borítanom két főnököm és saját irodánkat, az az, hogy erre évek óta nem költöttünk.
Tehát nemhogy megspóroltunk eddig sok pénzt - összegyűlt - költsük rá, hanem nincs keret idénre.
Jesszus, ha látnátok, mi mindenre dob ki ez a cég százmilliókat! :S
Most kikunyeráltam 30 000 Ft-ot, abból max. a mininövények lesznek meg és olcsóbb helyről, a kaspók tuti nem. :SS

Mázli, hogy a zöldikét, meg a zámiát szeretem (bocs, apámmal beszélgetésben szigorúan diszkolor klorofítum, zamiokulkasz), ammeg olcsó, barátságos, könnyen kezelhető, szaporodik, otthon is most kezdtem a sok zöldike-hajtást gyökereztetni, a kisebbik zámiám meg HAT új hajtást hozott pár hete az eddigi nyolc mellé, szóval szeretnek engem.

Holnap saját kocsival elmegyek egy kolléganővel, shoppingolunk, megveszem, behozom.

Merthogy mától állítólag már vezethetem az opelemet!

komment

süti beállítások módosítása