HTML

---

2010.02.09. 13:35 :: Tobber

Nem tudok dönteni, hol és hogyan ebédeljek a cégnél. Kimenni nincs időm. Ha főzök, hozok magammal. (Ha Ba nem evett meg este többadagnyit.)
Ha marad szendvics tárgyaláson, megesszük. Néha a teletáltól rendelek diétásat, az finom, de kevés, unalmas.
Néha Illető hoz nekem. Néha összedobok egy szendvicset. Néha a kollégák kiugranak, hoznak. De ez mind unalmas.

Tegnap a ziltrénótól rendeltem, pluszban hozzá hagymát is. Amire 150 Ft-ot számítottak fel, de az ételben nem volt.
Írtam nekik egy kedvesen leszúrós levelet, hogy máskor figyeljenek, uborka volt az ételben, amit bevallom kiturkáltam, mert az illatát sem bírom, hagyma nem, a nevem el volt írva, alig találtak meg a recepciósok.
Erre ma hív egy emberük, hogy ezer bocsánat és hogy mit szólnék, ha ma ugyanezt megkapnám helyesen. Áh, már ettem. Két óra múlva? Áh, szemtelen kérés holnapra? :)

Szóval holnap olcsón kijön az ebédem.

komment

süti beállítások módosítása