HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.02.03. 11:35 :: Tobber

Tegnap lett 36 éves Ba. Már reggel körülugráltam, meg napközben is smsezgettünk, este pedig lemondattam vele a konditermet is.

Egy hete szerveztem, hogy a barátai ráérjenek, párostul jöjjenek át, a kaját/tortát titokban Anyu segítségével összedobtuk, nem sejtett semmit.

Hazaért, imádta, hogy rend és tisztaság van mindenütt, majd másfél órát szóvaltartottam, semmi nem volt gyanús neki. Már a gyerekkori indiános játékait is elmesélte (indiánok kontra huszárok összecsapások, éljen a történelemtanár anyuka :D), ecsetelte, hogy GörisZsolt mindig elfelejti a szülinapját és majd holnap hívja, jó lenne vele beszélgetni már.
Néha a konyha felé tekintgetett, mert megszokta, hogy van vacsora, ha nem táncolok, de nyűgösködtem, hogy még nem vagyok éhes.

Aztán csöngettek. Ba konstatálta, hogy közelben lakó KedvencFotósom biztos felszól, hogy boldogszülinapot.
Felengedtem őket, majd az ajtóhoz küldtem Ba-t, nagyon megdöbbent ennyi emberen. :))
És nagyon örült nekik, egész este ottmaradtak, ő meg csak mondogatta, hogy nem is számított rájuk és mennyire imád engem!
Jókat ettünk, én sokat ittam is, sikerült a meglepetés.

komment

süti beállítások módosítása