HTML

---

2010.01.14. 14:02 :: Tobber

A főztöm Ba szerint nagyon magas szinvonalú. Jippí.

Arra is rájött lassan, hogy miért nem áll a konyhámban kézre nála semmi, balkezesre van kialakítva.

És megtanítottam fokhagymát pucolni, mert ő olyat még nem csinált.

Tegnap voltam még korizni, aztán néptáncolni pár órát, meg TCsV-vel jégereztünk és pont akkor álltunk neki melegszenyát felezni, amikor Ba értemjött és ugye ő féltékeny TCsV-re. De azért kaptam rózsát és raffaelot is.

És imádja, ahogy táncolok és TCsV szerint is sokat fejlődtem.

Reggel egyik tévén táncos műsor volt azzal a néptánccsoporttal, akikhez hívtak, de nem mentem, mert helyette a mostaniat választottam. Fura érzés volt.

És ennek a nemválasztottnak a vezetője ismét érdeklődött egy ismerősnél, hogy mikor megyek már hozzájuk.

Óh, bárcsak...

komment

süti beállítások módosítása