HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

-

2009.10.14. 14:48 :: Tobber

Évek óta nem mószerolom be Kolleginát a főnököknél, de nem szeretem az igazságtalanságokat, ti mit tennétek?

Holnap reggel nyolcra kell itt bent egy kütyüt beállítani, csak mi ketten tudjuk.

Úgy osztottuk be magunkat, hogy mivel neki gyerekért kell pontban 15:59-kor elrohanni minden nap, így ő ér be nyolcra, én meg vagyok fél tíz és hat között (ami helyből napi fél órával több). Így ha négy után van munka, azt én csinálom helyette.

Erre most kijelentette, hogy ő nem ér be reggel soha fél kilenc előtt. Rákérdeztem, hogy akkor én jöjjek holnap be korán. Nos, kb. olyan fejjel, hogy neked úgysincs gyereked, válaszolt hogy igen.
Tehát én legyek bent 10 órát, amikor ő a nyolcat sem tölti ki soha?

Miért kell azért nekem többet bent lennem, mert másnak van gyereke?

Jöjjek be nyolcra, legyek itt szinte minden nap 25%-kal több időt és kussoljak, mert biztos nem érthetem?

komment

süti beállítások módosítása