HTML

rapszódia

2009.09.18. 19:27 :: Tobber

Nesze ismerősök, próbáljátok kitalálni a hangulatomat!

Elbőgtem magamat hétközben, elbőgtem magamat a tévéostrom archiv filmkockáit nézvén, elbőgtem magamat ma tehetetlenségemben, mert egy folyamatban gyakorlatilag csak én végeztem el a feladatomat, a többi 4 nem, ezért a lényeg nem jött össze, hiába ezer utasítás, úgyhogy azután, hogy a héten a hr leszúrt a felületességért, amikor épp a precizitás miatt küldtük át az anyagot, a könyvelésünk köremailben leszúrt, hogy állnak a számlák nálam, amikor egy kanyi számla nem állt, a mait már nem hagytam szó nélkül, szépen megírtam az ügyvezetőnek, hogy asszem életemben először, de eszkalálom a problémámat, "betelt a pohár" subjecttel.

Kiakadtam tegnap, amikor visszajutott hozzám, hogy miket terjeszt rólam Ess mindenkinek, aki meghallgatja. Pedig tulajdonképpen rá negatív, hihi.
TCsV nagyjából 20 percig próbálta kiszedni belőlem, mi bajom, már a többiek szóltak ránk, hogy talán táncolni is kellene a próbán.

Aztán jönnek a röhögős percek, pölö éjjel még a táncházban a két szőke nő, ma zugló falu bevásárlóközpontjában GörisTé. Nem mellesleg a milyen az új barátnőd kérdésre a válasza: modell. Jesszus, de férfi vagy!
Megnevettetett még egy kisfiú a trolin, a kollégák, akik szerdán meg akartak győzni, hogy menjek velük inni, egy szintén pár hete egyedülálló vicces kollegina, akivel überelgettük egymást, hogy kinek lesz szánalmasabban szingli a hétvégéje. Ő nyert:

Hazamegy a szüleihez megünnepelni a kutyájuk születésnapját.

Kirobbant belőlünk a röhögés, bár helyes ötlet és családösszetartó, de továbbfűztük a témát, hogy vajh' a kutya hogyan bontja ki a masnit az ajándékán, meg milyen bénán fogja elfújni a gyertyát a tortáján, Béká szerint meg előugranak majd a kanapé mögül, és azt kiáltják, "meglepetés".

 

Hú, lehet, hogy pihenni kéne a hétvégén?

komment

süti beállítások módosítása