HTML

Borulás

2009.04.01. 17:22 :: Tobber

Jó, tudom én, hogy nem lehet mindig az én napom. De a mai nagyon nem az. Kezdődött reggeli Ess-es vitával, folytatódott két kollégával vitával (kb. ennyi az éves kollégás vitáim száma, az egyik holnap még kap, pedig Kollegina szerint feltűnően kiegyensúlyozott/jókedvű vagyok kb. 9-10 hónapja. Ez pont egybeesik a táncrajárásommal, ami már igazán hiányzott évekig), egy szélszes az én "ajánlásommal" küldözget a cégnél mindenkinek anyagokat, ég a pofám, mert őt többször asszertivice elküldtem már, hogy nem akarunk tőle semmit (és holnap fel is hívom), főnök nyűgös, négy órát kellett olyan workshopon ülnöm, ahol a legizgalmasabb tény az, hogy egyik nagyvezérünk egyetlen, jobb mutatóujjal gépel, és amíg nem voltam négy órát, nyaggató emaileket írt egy ráérős kolléga, hogy mit ugráljak neki (nem fogok), és még ma kávé ismerőssel, meg Drpr, meg táncház és menni akarok az irodából, de mindenki itt van.
És még nem ebédeltem.
Nem biztos, hogy ez a legjobb útja, hogy megerősödjek.

komment

süti beállítások módosítása