HTML

Surda

2009.02.21. 18:31 :: Tobber

Tegnapi bulin végre ihattam eredeti, Kubából származó 11 éves világbajnok rumot. Hát én ilyen finomat még életemben nem ittam!!
Kubai humorral fűszerezve is képzavar az este tematikájában: egy váratlanul felbukkant ismerőssel egy kis szerb csacsak-tánc autentikus miniszoknyában és magassarkú csizmában, majd hát surdát is énekelni-táncolni kellett. (Csak ő végig érti is a szövegét. :D) Nem hiszem, hogy bárki kedvét meghoztuk a balkáni táncokhoz ott, de nem is emlékszem, mikor táncoltam utoljára buliban. És a ma esti dilemma, hogy melyik táncra menjek, csak megerősödött, ő pont a másikra akar, mint az én ismerőseim nagy része. Pfff.

Jednom odletecse ptyice, ulice náse osztácse bez szúncá... :))

(Bár ennyit az orosztudásom alapján értek.)

És hogy ne maradjatok kubai vicc nélkül:
Fidel ellátogat egy spanyol bikaviadalra. Épp egy vad bikát fognak ki, már megölt két matadort, a torreádort, nem tudnak vele mit kezdeni, őrjöng. Lemegy az arénába Fidel, odainti a bikát. Az döbbenten odasétál, Fidel a fülébe sutyorog valamit, mire az állat holtan összerogy.
- Mondd, hogy csináltad, mit mondtál te ennek a bikának, hogy azonnal meghalt?
- Szocializmus, vagy halál.

Bocs.

 


 

komment

süti beállítások módosítása