HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2008.08.12. 11:34 :: Tobber

Ez genyaság!!!

A Clinique Perfect Real make-upját használom. Keményfalú tubus. Mindig kupakra állítom, a végén még ütögetem is, hogy minél több kijöjjön belőle.

Már nem jött ki több belőle, ezért szétvágtam, kíváncsi voltam, hogy mennyi marad benne.
Elővettem egy 15 ml-es üres tégelyt: a 30 ml-es tubusból kiszedegetve megtelt a 15 ml-es tégely, bakker!!!!!

Ez azt jelenti, hogy a FELÉT általában kidobjuk, mert nem lehet kinyomni belőle!!! :(((

Szemétség.

(És a kemény flakonos hüvelyzuhany is szemétség, a zuhanyzás és gravitáció összefüggéséről majd máskor.)

//

M-mel végigelemeztük, TÉNYLEG két helyen is macskát kínoznak a Gyaloggaloppban! :))) Egyiknél konkrétan a falhoz vagdossák a háttérben! :D

//

Vezettem az autóját, nem tetszik. Az enyém sokkal jobb. :)

//

Már két könyvben is szerepelni fogok! :))

- Az egyik krimi, én leszek a szálakat összegabalyító erotikus csábítónő.
- A másikban a velem megtörtént vicces lúzer-pasi-szerencsétlenkedik történetekből lesz egy-kettő. Van alapanyagom hozzá.

komment

süti beállítások módosítása