HTML

2007.12.23. 20:42 :: Tobber

Délelőtt mozogtam egy órát, csak tekknikagyakorlás végett, majd favétel. Új belefaragta a fát a talpba, már itt áll a lakás közepén a fenyő. Nem mintha egyedül nem menne, de szeretem, ha egy férfi férfias dolgokat művel a lakásomban, ez mostanában elég ritkás. (Amikor együtt éltem vkivel, akkor is én fúrtam-faragtam.) Amíg Új bütykölt, összedobtam neki egy klasszikus Majdabuday ebédet néhány itthon talált zöldségből, fűszerből és tojásból, a maradék tojásfehérje éppen jó lesz még ma este egy kis habkarikát sütni holnapra anyunak. ("Marad tojásfehérje, este felhasználom." "Püspökkenyeret sütsz?" HONNAN tudja egy férfi, hogy ahhoz t.f. kell????)
Még kielemeztük, hogy egyik közös ismerősünk milyen célból írhatta a tegnapi emailjét, Újnak nincsenek kétségei. (Őőő, rólunk nem tud senki, próbáljuk titokban tartani.)
Nyugis ezzel a férfival...
Közben elkezdődött a kari-üzi-árhullám. Mindenki karakteréhez méltóan: Srác Egész nap játszottunk-ja, vagy Tóbiás szokott Hi, Crazy Woman-ese például. (Így hív, mivel a legömlőbb esőben mentem a múltkor szabdtérisportolni és nem tudott lebeszélni. Én őt Former Homeless-nek hívom...), Hollandus meghunyászkodása, vagy Liu, BS és Gr szokott mikortalálkozunk-ja...

komment

süti beállítások módosítása