HTML

2007.12.19. 21:57 :: Tobber

...nem, az egy időzített poszt volt, na. És nem árulom el, hogy ki.

Az elmúlt öt napot Ausztriában, az Ötscher hegy közelében lévő hegyekben töltöttem. Még egy lány és négy negyvenkörüli férfi társaságában. Férfiakra mondják, hogy szingli??
Friss havunk volt.
Második naptól sütött hétágra.
Álomszép hely, a béke szigete kb. 80 lakossal meg pár turistával.
Szeretik a magyarokat, az osztrák büfésfiú magyarul adja a kaját, a felvonókezelő csacsog Magyarországról (németül persze), a boltosnő tesz pár kedves megjegyzést, a szálláson mindenki körülugrál.
A sípályarendszeren hétvégén lehettünk talán 200-an, hétközben (megszámoltuk!) 16-20 db autó állt ott összesen.
Kétóránként frissen ratrakolva minden, egyébként is üres és jó állapotú pályák.
Ma tulajdonképpen az egyik pályán csak ketten voltunk végig.
Utána szauna. Már amennyire szeretem, inkább a hidegzuhany-relaxát. És az ektivitit, őőő, mindegy, nem magyarázom.
Öt napig nonstop sztorizás ment.
Nagyon kellemes hajnalig együttlétekkel.
Ha minden igaz, akkor ahogy szurkoltunk, BéTi összejött GörisZsével. (Papírkutyák értik.)
Magamról inkább most nem írok, akit érdekel, mesélek. (Akik ismernek, úgyis tudják, miket műveltem!! :DD A pályaszállás előnye ugye, hogy a pálya a szállás mellett van, bármikor fel lehet ugrani... Khöm.)

Izé, Papírkutyák, ti jöttök holnap hozzám sütit sütni??

Megtanultam pingpongozni. Állítólag nem látszom kezdőnek.
Megtanultam darts-ozni. Állítólag a tömény alkohol célzóvíz, háááát, nem az. :)
Tegnap megmentett egy tűzoltó. :D
Az épületben egyik nap tűzoltószeminárium volt. (Na jó, a pincér sem tudta, milyen szeminárium, de a fiúk ismerik a rajongásomat, így megsúgták neki, hogy mondja azt.)
Öt nap hamar eltelt.
Az egyetlen negatívum, hogy nem megy a sí... Márciusban még piros (meg fekete ominózus) pálya, most maradtam kéken, és így is szétmegy a térdem, annyira fáj.
Pedig a léc-bakancs szuper.
De nem akartam erőltetni semmit, pihenni mentem oda, és pihentem is.
Nagyon kedves emberekkel, egy született szervezővel, egy bohóccal, egy bárcsak a hugomnak ilyen pasija lenne sráccal, egy csaknéhahisztis lánnyal és főleg egy igazán vonzó társaságközpontjával...

komment

süti beállítások módosítása