HTML

2007.10.16. 20:55 :: Tobber

Jól látjátok, két hete belenézek tévéműsorba, itthon vagyok egész sokat.

Gyűlölöm.

:))))

Ma jóóól összevitáztunk drpr-rel, megkértem, hogy a tegnap kidobott pasira és az elvakult érzéseire ne pazaroljunk sokezer forintos perceket... (Ja, tegnap mindegymelyikük már kifejtette, hogy ő egyre többet érez irántam, elvitt romantikus helyekre, istenit kajálni, de annyira bosszantott, hogy nem egy észkombájn, hogy biza leépítettem. De nagyon. (Naívka véleményekkel kíméljetek, nem ikúbajnokot vártam, alapdolgokat nem fogott fel.))

Úgyhogy keresgétem hajakat, ideje lenne elmászni egy fodrászhoz. Gőzöm nincs, melyikhez, egyikben sem bízom éppen. :(((

De ez a fotó tetszik:

 

 

http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=8630

komment

süti beállítások módosítása