HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.08.05. 19:36 :: Tobber

Egyszer mindent el kell kezdeni. Valamit kétszer is. :D

Vezetgettem a lomha dízelpunto gyakorlóautót, meg a saját, lélegzetvételre is érzékenyen reagáló kisautómat felváltva jó ideig úgy, hogy mindig ült mellettem valaki, aki belepofázott tanácsokat adott.

Ma pedig mindenki bíztatására bizony vettem a bátorságot és nekiindultam egyedül vezetni.

6-kor felkeltem, nehogy álmos legyek 7.45-re.

Beterveztem, hogy ha tankolni is akarok, akkor KÉT órát szánok az útra. Zugló-Óbuda; Vezér-Mogyoródi-Hungária-Árpád-híd-Pacsirtamező távra. :DDD

Elalvás előtt végiggondoltam az összes sávváltást fejben, arra jól ismerem az utat.

Kikérdeztem tegnapi randimat, hogy melyik sáv visz le a hídról a felüljáró alatt. Kikérdeztem zuglóiakat, hogy melyik benzinkút esik útba. Neeeem, nem vagyok maximalista. Csak alapos! :DDD

7.45-kor lementem, cc. 19 perc alatt el is rendeztem magamat (vezetőcipő fel, nagy T matrica hátra (T, ééééértitek!!!!! ;))))) ) zsepi kéznél hurrá allergia, térkép (ami nagyon fontos, lévén kb. az összes utat ismerem Budapesten! :DDD) , bátorság, indulás 8.04-kor).

Osztottpályás nagyforgalmú totálbeláthatatlan kereszteződésen inkább nem ugrunk át alulrendelésből keresztbe-szembe (ott ütközött a múltkor Béká utasként), úgyhogy jobbra el és visszafordulás.

Irányban vagyok, csak a hidat kell eltalálnom, hogy Budára jussak! :DDD

Benzinkút megvan. Tank oldalon beállást eltaláltam!! :) Kiírás, miszerint "önkiszolgáló, kérésre segítünk" nálam a második opciót jelentette, kékszemű mosolygósnak a shopban szempilla-rebegtetve előadom a jajsegítesznekem szoprán csivitelésemet. (Aki még nem hallott, altII vagyok, néha kisegítő tenor felnőttkórusban.) Segített, meg is csinálta. Így sosem tanulom meg, hogy kell tankolni!!! :DD

Innen egyenes út Óbuda. Reméljük sok rendőr nem olvas, de ha egyedül én tartom a 78-80-at a 70-es táblánál, és mindenki lenyom az útról, akkor mi van??

Aztán egy khöm visszafordulás az Árpádfejedelmen (lehet, de téééényleg, van ahol lehet!!) :), és egy üres, nyolc helyes parkolóba sikerült is beparkolnom, juhééé! :DDD

Érkezési idő: 8.41. :DD Volt közel másfél órám várni, hihihihihihihihihi...

 

Dehát mindenki azt mondta, hogy akárhová megyek autóval, az a lényeg, hogy hagyjak rá időt, ne siessek. Hát, az elsőt betartottam, a másodikat nem! :)

Persze vagyok akkora sutty, hogy a szülinapos Békát nem hoztam magammal és ezt előre tisztáztam is vele. :DDDDD

Egyedül akartam kipróbálni magamat.

De visszafelé már elhoztam, sőt megvárta, míg lemosattam a kocsit, volt néhány hónap virágpora rászáradva. Csorgattunk is kis nyálat a félmeztelen autómosófiúkra, értitek a képzavart? :)

(Cserébe az izgalmaiért házig vittem. :D) És volt olyan KEDVES, és azt mondta, hogy megy ez nekem és ne parázzak! :))) (Ha nem tudnám, hogy azért mondta, hogy máskor kifelé is én vigyem... :D)

Szóval most már csak éveket kell gyakorolnom, és vezethetek sokat...

Arra gondoltam, hogy elmegyek szabira, lesz 12 napom (6 nap szabit vettem csak ki hozzá), és úgysincs más tervem, csak a pihenés, szeretnék minél többet vezetni. Városban, autópályán. Városban már most is fogok, nomeg bárkit le fogok vinni a Velencei-tóra úszni, strandolni, aki csak szeretné!!

Nekem gyakorlás, nektek ingyen fuvar, használjátok ki!!! :))

(Bé, Bézséjét is pakold össze, menjüüüüünk!!!)

 

komment

süti beállítások módosítása