HTML

2007.03.16. 11:22 :: Tobber

EGYETLEN dolog hiányzik a régi, tíz évig tartó, fix kapcsolatos-együttéléses életemből: a reggeli keksz. :)))

Azt nagyon nehéz leszervezni...

Ebben mondjuk BCsTLV jó társ, most meg Ales szórakoztatott egész reggel... Ez így már jó. A nap is másként indul. :)

(Bár már lementem a boltba bevásárolni az útra, most főzök gyorsan, délután beugrom a céghez, este meg randi, ivás, egyebek. Hajnalban kelés, busz, Olaszország, hegyek, jólevegő, relaxálás.)

----------

Tegnap március 15-e. Az utcán egy csomó ember jött szembe, kb. 2-3%-án láttam kokárdát! :((((((

Ez nagyon szomorú!!!! :((((

Nem fogok most politizálni, de lenne néhány gondolatom...

(Én előszedtem a gyöngybőlfűzöttemet, asszem Pasi is azt horja még... :) )

Tegnap a jégen a Keménymag keménymagnak nevezett, ez igazán megtisztelő! :DD

Koriztunk sokat, és oktatáson-eminens-párommal is összefutottam. Felvetettem Atibá zseniális ötletét, hogy szervezzek meg egy kifejezett jégkorongoktatást azonos szintű korisoknak, úgyhogy Eminensnek előadtam és kb. zseninek nevezett. Őőő, nem, én sosem szervezgetek... :)

-------------------------

 

http://www.dolomitimolveno.com/it/natura/la_paganella

 

komment

süti beállítások módosítása