HTML

2007.02.28. 11:11 :: Tobber

Hát jó. Az élet folyik körülöttem, de Pasis-szakítás óta nem voltam ilyen mélyen. Azaz kb. pont ott vagyok.

Egyet tudok: ha most egyedül vagyok otthon, azt nem bírom ki. Úgyhogy programhegyek ezerrel.

Tegnap kori ömlő eső miatt elmaradt, randi és szkreblparti Cukipofival, aki reggelig szórakoztatott. Rendkívül aranyos fiú, az ilyen kedves alakok hamar menekülnek előlem.

Ma leráztam BCsTLV randiötletét, mert munka van, este kori, ez-az, holnap reggel Meg hív, majd továbbképzés, majd este céges ivászat, majd állítólag péntek reggel BCsTLV, majd munka után kori, majd nem tom.

Jó lenne cukipofival program szombaton, de hétvégén zár a jég, ki akarom használni, hogy még van hol futkározni egy nagyot. Utána zenekában tizedekkora helyen más élmények jönnek...

 

komment

süti beállítások módosítása