HTML

2007.02.23. 20:42 :: Tobber

TELE A TÖKÖM!!!

 

Amikor minden összeomlik. Minden.

A tegnapom is őrület volt a cégnél, a mai meg rémálom. Egyszerre nem is tudom, hány ember dolgát végzem.

És nem bírom.

Főleg idegileg.

Reggel már bőgve indultam dolgozni. Szerencsétlenségére épp akkor hívott egy őszi liezonom, hogy bratyizgasson. De mivel akkor sem volt valami túl korrekt, én meg az említett passzban, hát úgy leordítottam a fejét, hogy tuti nem hív többet. Ez volt a célom.

Akkor már remegtem az idegességtől.

Beérve mindenki megtalált magának, ennek megkoronázására meg is jött...

Aki lemaradt, a januári parával ellentétben NEM vagyok terhes, nem vagyok rákos, már semmi bajom. Ja? Egy hónapot késett a menzeszem. Remek izgalom volt, képzelhetitek.

Állítólag a kori miatt, akkor előtte nagyon belehúztam a mozgásba, áll. az zavart be. :/

Aztán Meg is hívott, akivel flegma vagyok és bár ma is meggyőzött arról, hogy nem kétséges, és tovább szeretné, amit eddig, de én nem biztos.

BCsTLV fura, úgyhogy hanyagolás (oda-vissza), Vaspasit a fenti egyik ok miatt lemondtam, mindenki más meg felejtős.

Nem is hiányoznak.

------------

És bocsi mindenkinek, akit ma nem vettem fel, ha gáz van, hívjatok ismét, más gondjában szivesen segítek, a sajátommal nem akarok senkit terhelni.

Hogy kori? Aha, voltam kint ma is.

Kószaketty? Nem, fáj a hasam.

 

komment

süti beállítások módosítása