HTML

2007.02.19. 22:27 :: Tobber

Nos. Meló ezerrel, nem bírom és nem is akarom.

Utána drpr, majd korioktatás, egyre kevesebb sikerélménnyel. NAGYON hiányzik az a 3 hónap, amit kihagytam, a csapat meg gyakorolt. :((((((((

Aztán még délután leráztam a ma esti randimat, mert túl sokat képzel magáról, és az ilyen fordítottan arányos az ágyban. Meg nem csípem ezt a stílust.

Holnap állítólag kollégák jönnek korizni, de egyre kevesebb a lelkesedés a pocsék jégállag miatt.

Ja igen, El (drpr-es viszonylatban "Eltünedezős") megint előkerült. Pedig azt hittem, hogy utoljára - egy hónapja - annyira leugattam, hogy végleg eltűnik... Dehát mi ugye szeretjük az ilyet... :))) (Ja nem, csak ironizálok.)

A születésem napján a slágerlistát az ABBA-Fernando vezette. Juhé, az kafa! :)

http://www.everyhit.com/dates/thisdate.php

És egy napon születtem (9 évvel később) Noel Gallagherrel!! :)

komment

süti beállítások módosítása