HTML

2006.12.27. 08:51 :: Tobber

Ha hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez. Most én játszom a hegyet. :)

Nem járok ki a káposztási koriközpontba, hát ők jönnek utánam. A skacok is, de tegnap GYURIBÁ-ba(!) futottam az öltözőben, és végre több mondatot is váltott velem, juhé!!! :)))) Hát, nem egy bőbeszédű ember, bár ez akkor is feltűnik, amikor áll a fradimeccseken a kispad előtt és edzőként a három harmad alatt egy kanyi szót nem szól... :D

Aztán Atibába, kedvenc korioktatómba is belefutottam, aki kedvéért a világ végére is elmennék, ha ott oktat, mert nagyon jó tanár. Úgyhogy szépen átcsábított, hogy Pesterzsébetre(!) járjak hozzá korizni. Őőő, nem sokat gondolkoztam, bár 1. fogalmam sincs, hogy jutok ki oda, 2. azt sem tudom, mennyibe kerül. Na mindegy.

Ja igen, tegnap lemondtam egy srácot PUSZTÁN azért, mert bele van pistulva az ezoterikába (broáf!), kétszer is kimentem a Műjégre, összesen hat órát koriztam volt finnes kollégával, mostani ötvenkörüli szomszédommal és lányával, illetve jóóóól megbámult egy sportos hatvankörüli, hát rájöttem honnan ismerem. Gyerekkoromban szüleim barátja volt! :D Öh. Kicsit változik a világ...

És innen is üzenem, hogy NEM szeretem a meglepetéseket! :) Egy helyes ittnememlített amint meghallotta, hogy korizom, kitalálta, hogy meglep és elémjön a jégre. Jólesett, hogy hazavitt, de ne merjen még egyszer meglepni!!!! :/

 

Papírkutyák, jobbulást!!!!!!!

 

komment

süti beállítások módosítása