HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.12.24. 09:00 :: Tobber

"Szia Tobber! Korizni nem tudtam menni, de nem gondoltam komolyan, hogy abbahagyom, majd a pályán találkozunk."

:D Mondom, hogy hisztis volt Tüzi a múlt héten! :) (és még mindig nem veszi észre, hogy látom, hogy "koris csaj"-ként vagyok elmentve nála)

El-lel tegnap ebéd és pincérek szórakoztatása rulez, utána korizás 4 órát, naná!

És ismét egy illúzióval kevesebb. Volt kollégákkal csúszkáltam és kettesben felgyorsítva persze hogy ismét kiderült egyről, hogy ő sem az a szentéletű férj, akinek ezer éve megismertük. Pedig évekig naponta sokat beszélgettünk, mégsem derült erre sosem fény... :/ Nem mellesleg tök aranyos csaj a felesége (aki szintén ott korizott a jégen lemaradva).

-------------

Ma itthon fadíszítés, aztán szüleimnél is az én reszortom, főzés anyuval, majd vacsi családdal, holnap templom, családi túrák, szokásos.

-------------

Boldog szülinapot a szülinaposoknak!!! :))

 

És békés karácsonyt minden kedves olvasómnak!

(Meg annak az egynek is, aki most kikérte magának, hogy ő kedves lenne...) ;))

 

komment

süti beállítások módosítása