HTML

2006.12.10. 20:16 :: Tobber

Az ember alapból tiszteli a nála nagyobb tudású embereket, de ha abban szakemberek, amihez talán én is konyítok, azokat nagyon. ;)

Ettől függetlenül simán ripityára vertem rablórömiben tökokos embereket, egyetlen nyerést sem hagyva másnak. :) Érdekes, hogy eddig egyetlen Nagy Römikihívóm pont Pincsi volt, aki nem okos pasi, de rendkívűl logikus gondolkozású. Vele néha egált is játszottunk. (Ja, de vetkőzőset, ott jobb is az egálos...) :))))

És jelentem, hogy aki a köhögésem miatt eltanácsolt a koritól, az hüje. Pont. :) A hétvégén 8 órát koriztam, és mostanra alig köhögök. Na. Mondom én, hogy a sport pörgeti fel egyedül az immunrendszert!! Térd miatt leálltam a sporttal, két hét múlva köhögtem, mint kutya, semmi gyógyszer nem használt, újra mozgok (hideg ám szabad levegőn) és múlik a betegségem. Azért jó nézni a sok szupertablettát, lúgosító zabport(!!) (biokémikus apám könnyesre röhögte magát rajta!) és társait immunerősítési célból kajáló embereket, hiszen biztos az ilyen csodaszereket is családos ember gyártja, és akkor annak legalább nem éheznek a gyerekei... :)

Szóval hétvégén volt itt végigromantikázott este-éjszaka-másnap kézakézben korcsolyázás Lánypofival (hogy végre nicket kapjon, bár szvsz nem lesz sokáig portfoliótag), ma csajokkal szintén négy óra kori (a két kori között némi khöm nem lényeges ez-az), és igazán büszke vagyok a memóriámra, mert nagyjából emlékeztem páruk dolgaira!! :) (A nehezebb dolgom a sokismerősös koriközpontban lesz, de ott most nem jártam.)

Aki pedig személyes sértésnek veszi, hogy rossz a memóriám, annak szeretném írni, hogy ez egy pocsék tulajdonság, és nem tehetek róla és gyűlölöm. Annyiszor próbáltam tornáztatni, nem megy. :( A saját életem dolgait is elfeledem! :(((

Ha meg valakit zavar: ez ugyanolyan hiányosság, mint hogy valaki nem tud énekelni... :) Tehát olyan, mint ha egy botfülűt mindenképpen éneklésre akarnék rávenni, aztán meg megsértődnék, ha hamisan teszi. :)))

Jó, ez béna hasonlat, de NEM TEHETEK RÓLA, hogy nem emlékszem dolgokra, pedig annyira igyekszem!!!! :((((( (Nem csak történésekben, ma pl. a jég előtt megláttam BS pasiját, és csak az rémlett, hogy ismerem valahonnan. Nem kapcsolnám össze BS-sel, azonnal az ismerős zöldségesek között kezdtem el kutakodni, persze fogalmam sincs, miért néztem zöldségesnek.) :DD

-----------

Most még várok valakit, hogy az estém ne legyen unalmas, izgi lesz... ;)

 

komment

süti beállítások módosítása